Porkkalan lukio

Porkkalan lukio on jatko-opintoihin valmentava, uutta opetusteknologiaa hyödyntävä yleislukio. Valtakunnallisten lukiokurssien lisäksi Porkkalan lukio tarjoaa soveltavia koulukohtaisia kursseja, joissa opiskelijaa motivoivat teemojen ajankohtaisuus, vaihtelevat työskentelytavat ja opiskeluympäristöt. Lukiomme painotuksissa puolestaan korostuu liikunnan ja taito- ja taideaineiden merkitys nuoren kasvussa hyvään elämään. Syyslukukausi 15.8.-22.12.2017. Syysloma 19.-20.10.2017. Päivitetty 5.4.2018. Kirkkon.

OVERVIEW

The web site porkkalanlukio.fi currently has a traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have crawled twelve pages inside the website porkkalanlukio.fi and found zero websites referencing porkkalanlukio.fi. I detected two social web platforms enjoyed by this website.

PORKKALANLUKIO.FI TRAFFIC

The web site porkkalanlukio.fi has seen a alternation levels of traffic until the end of the year.
Traffic for porkkalanlukio.fi

Traffic ranking (by month) for porkkalanlukio.fi

Traffic ranking by day of the week for porkkalanlukio.fi

LINKS TO PORKKALANLUKIO.FI

WHAT DOES PORKKALANLUKIO.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of porkkalanlukio.fi Mobile Screenshot of porkkalanlukio.fi Tablet Screenshot of porkkalanlukio.fi

PORKKALANLUKIO.FI SERVER

Our crawlers identified that the main page on porkkalanlukio.fi took seven hundred and fifty milliseconds to come up. Our parsers could not find a SSL certificate, so our crawlers consider porkkalanlukio.fi not secure.
77.240.19.146

We revealed that this domain is implementing the Apache server.

Porkkalan lukio

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site porkkalanlukio.fi had the following on the web page, "Porkkalan lukio on jatko-opintoihin valmentava, uutta opetusteknologiaa hyödyntävä yleislukio." I noticed that the webpage said " Valtakunnallisten lukiokurssien lisäksi Porkkalan lukio tarjoaa soveltavia koulukohtaisia kursseja, joissa opiskelijaa motivoivat teemojen ajankohtaisuus, vaihtelevat työskentelytavat ja opiskeluympäristöt." They also said " Lukiomme painotuksissa puolestaan korostuu liikunnan ja taito- ja taideaineiden merkitys nuoren kasvussa hyvään elämään."

SEE SIMILAR WEB SITES

OIKEUTTA PORKKANOILLE

Pienet viattomat porkkanat pakotetaan kasvamaan suorissa riveissä,. Eikä siellä missä ne itse haluavat! Porkkanaparat huumataan kasvaessaan pumppaamalla ne täyteen lannoitteita. Kesken kasvukauden syyttömät porkkanat revitään väkivalloin kasvualustastaan,. Eikä niiltä edes kysytä lupaa. Naatit ja juuren pää katkaistaan julmasti ilman puudutusta! Pahimmissa tapauksissa porkkanat murhataan pudottamalla ne kiehuvaan veteen.

Suomen johtava käytettyjen golfpallojen myyjä Porkkana Golf

0 tuotetta, yhteensä 0,00. Postikulut vain 6,5 tilaus. Suomen johtava käytettyjen golfpallojen myyjä. Posti kulut kausi 2018 vain 6,5. Huikeat tarjoukset, katso Euron pallo.

Talous kasvuun ympäristoystävällisesti - Porkkanamafia

Me pyrimme vastuulliseen sekä ympäristöystävälliseen talouskasvuun ja haluamme jakaa mietteitämme miten siihen päästään. Ensimmäisenä haluammekin mainita, että talous voi todella kasvaa ilman että ympäristöön kohdistuva kuormitus kasvaa. Miten BKT sekä luonnon kuormitus on noussut viimeisen 40 vuoden aikana.

Porkkanamafia Porkkanamafia

Tampereen Porkkanamafian historian viides tempaus käynnistyy ravintola Kahvillassa lauantaina 27. Päivän aikana luvassa on ohjelmaa lapsille ja aikuisille sekä illan kohokohtana Earth Hour klo 20. 30, jolloin tunnin ajan nautitaan akustisesta musiikista kynttilän valossa.

Oulun Porkkanamafia

Vaikka edellisen tempauksen jälkitoiminta on vielä käynnissä, on uusi jo kovaa vauhtia suunnitteilla. Seuraavan tempauksen teema on Porkkanamafia patiolla. Tempaus järjestetään heinä-elokuussa kohdeyrityksen kanssa tarkemmin sovittavana ajankohtana. Tästä alapuolelta löydät tarjouspyynnön, jonka olemme lähettäneet oululaisille ravintoloille, baareille ja kahviloille, joiden yhteydessä toimii kesällä terassi. Mikäli epäilet yrityksesi, kantapaikkasi tai muun mahdollise.